Det börjar sakta med säkert att närma sig sommarens cupspel.
För att kunna planera det sista med lagen till cupen behöver vi ha in betalningarna för deltagarna.
2200kr ska betalas in på kontot senast 31 maj.
Swisha in beloppet till: 0709-540589(Märta Alsne)
Ni måste märka betalning med spelarens namn.
Varje spelare ska ha en ansvarig vuxen på plats, det går bra att utse någon annan än ens förälder men då har denne ansvar vid skada eller sjukdom.
Man har också eget ansvar till att ordna med skjuts fram och tillbaks till Halmstad. I och med att det är mycket packning som ska med så kommer samåkning vara väldigt begränsad.
Vi kommer också ha ett cupmöte innan avfärd, kallelse kommer.
Vi kommer att behöva bemanna kiosken vid våra hemmamatcher.
Det är alltså inte spelarna utan ni föräldrar som ska stå och sälja. Dryga 2,5h vid varje match.
Jag kommer till varje hemmamatch skicka ut en kallelse, där jag hoppas att vi kan få det att fungera och bygga det på frivillighet, fungerar inte det så kommer jag tillsätta föräldrar.
Notera i kallelsen hur vuxna som kan hjälpa till.
Kallelsen kommer att gå ut till de föräldrar vars barn är uttagna till den matchen. 1-2 föräldrar vid varje tillfälle är önskvärt.
- Vi byter om på plats, gäller vid både hemma- och bortamatcher.
- Vid bortamatch obligatorisk dusch, ta med ombyte!
- Vid bortamatch så sker samlingen sker på arenan innan avfärd mot spelplatsen, om man inte förankrat annat med ansvarig ledare. Detta för att säkerhetsställa att alla spelare kan ta sig till spelplatsen. Lämna besked i kallelse om man behöver skjuts.
- Vid hemmamatcher kommer vi bemanna kiosken, schema kommer, vi ska försöka se till så att det är föräldrar till vars barn deltar på aktiviteten som får sälja i kiosken.